Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.
1. W jakich godzinach pracuje obsługa sklepu szpring.pl?
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00, a w soboty od 9:00 do 13:00.
2. W jaki sposób można skontaktować się ze sklepem?
Kontakt z nami możliwy jest:
- telefonicznie, nr tel. 91 880 8080,
- mailowo, nasz adres e-mail: sklep@szpring.pl
- przez czat dostępny na stronie sklepu online szpring.pl
3. Jaki jest nr rachunku bankowego sklepu szpring.pl?
Numer naszego rachunku bankowego
mBank: 15 1140 1137 0000 3367 1200 1001
4. Czy istnieje sklep stacjonarny Szpring.pl?
Tak. Nasz sklep stacjonarny mieści się pod adresem:
Szpring – sklep żeglarski
Przestrzenna 23
70-800 Szczecin
5. Czy jest możliwość złożenia zamówienia innego niż internetowe?
Tak, zamówienie możemy przyjąć telefonicznie oraz poprzez email. W obu przypadkach przyjmujemy przedpłaty na konto lub wysyłamy zamówienia "za pobraniem".
W celu poprawnego złożenia zamówienia potrzebować będziemy poniższe informacje:
Przygotuj te informacje przed kontaktem z naszą firmą, lub prześlij do nas zamówienie na adres email: sklep@szpring.pl
6. Czy towar mogę odebrać osobiście?
Tak. Odbiór możliwy jest w naszym sklepie stacjonarnym pod adresem:
Szpring – sklep żeglarski
Przestrzenna 23
70-800 Szczecin
7. Czy towar dostępny jest od "ręki"?
Tak, jednak w wyjątkowych sytuacjach na karcie produktu może pojawić się informacja o chwilowym braku dostępności. Można wtedy skorzystać z mechanizmu powiadamiania, w takiej sytuacji Klient otrzyma informację o dostępności towaru.
8. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Tak. Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy znajdą Państwo na stronie w zakładce REGULAMIN
9. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty lub otrzymania informacji o wybraniu formy płatności za pobraniem i wynosi od 1 do 3 dni roboczych (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Zwykle staramy się, aby zamówienia były wysyłane najpóźniej następnego dnia.
10. Czy kurier zadzwoni i przywiezie paczkę o konkretnej godzinie?
Kurier posiada numer telefonu, ale nie ma obowiązku zadzwonić do adresata. Godzinę dostarczenia przesyłki wybiera kurier.
11. Co mam zrobić w sytuacji gdyby przesyłka dodarła do mnie niekompletna lub uszkodzona?
Na szczęście takie sytuacje zdarzają się bardzo rzadko. Każda paczka wychodząca ze sklepu szpring.pl jest ubezpieczona. Ważne jest, aby w przypadku uszkodzenia został spisany protokół szkody przez kuriera, jeżeli kurier już odjechał skontaktuj się z firmą kurierską.
Ważne: Roszczenia związane z brakami oraz uszkodzeniami mechanicznymi towarów bez spisanego protokołu w chwili doręczenia nie mogą być rozpatrywane.
|12. Czy otrzymam fakturę VAT na zamówione produkty?
Tak. Na etapie składania zamówienia, wybierz fakturę jako dokument sprzedaży i podaj dane do FV (w przeciwnym przypadku otrzymasz paragon fiskalny). Pamiętaj błędne wprowadzanie danych spowoduje wydrukowanie ich na dokumencie, FV wystawienie są automatycznie poprzez system obsługujący sklep. Drukowaną FV otrzymasz wraz wysłanym towarem.
13. Mam uwagi do realizacji mojego zamówienia - jak mam je przekazać?
W tym celu dopisz swoją prośbę w Uwagach do zamówienia.
Odpowiednie pole znajdziesz w ostatnim korku składania zamówienia w sklepie online.