Formy dostawy
Metody i koszty wysyłki towarów (przesyłki krajowe):
- InPost Paczkomaty 24/7 - wybierz tę formę wysyłki jeżeli dokonasz płatności niezwłocznie po złożeniu zamówienia. Przesyłka powinna dotrzeć do paczkomatu w ciągu 1-2 dni roboczych po nadaniu.
Opłata za przesyłkę 14,40 zł - doliczana automatycznie do zamówienia.
Aktualna lista paczkomatów z opcją wyszukiwania dostępna jest na stronie: https://inpost.pl/znajdz-paczkomat
- Przesyłka kurierska InPost - wybierz tę formę wysyłki jeżeli dokonasz płatności niezwłocznie po złożeniu zamówienia. Przesyłka powinna dotrzeć do odbiorcy następnego dnia roboczego po nadaniu.
Opłata za przesyłkę 16,64 zł - doliczana automatycznie do zamówienia.
- Przesyłka kurierska InPost za pobraniem - wybierz tę formę wysyłki jeżeli chcesz dokonać płatności przy odbiorze przesyłki u kuriera. Przesyłka powinna dotrzeć do odbiorcy następnego dnia roboczego po nadaniu.
Opłata za przesyłkę 19,72 zł - doliczana automatycznie do zamówienia.
- Przesyłka kurierska DPD - wybierz tę formę wysyłki jeżeli dokonasz płatności niezwłocznie po złożeniu zamówienia. Przesyłka powinna dotrzeć do odbiorcy następnego dnia roboczego po nadaniu.
Opłata za przesyłkę 19,00 zł - doliczana automatycznie do zamówienia.
- Odbiór osobisty - wybierz tę formę przesyłki aby odebrać zamówiony towar w naszym sklepie w Szczecinie przy ulicy Przestrzennej 23. W tym przypadku nie ponosisz kosztów wysyłki, a za zakupiony towar płacisz przy odbiorze. Wcześniej koniecznie skontaktuj się z nami telefonicznie w celu uzgodnienia terminu odbioru.
Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firmy INPOST i DPD. Po nadaniu przez nas paczki otrzymasz maila z informacją o wysłaniu przesyłki, numerem listu przewozowego oraz adresem strony internetowej, na której możesz śledzić jej status. Klienci, którzy przy składaniu zamówienia podadzą numer telefonu komórkowego, otrzymają od firmy kurierskiej wiadomość SMS potwierdzającą nadanie paczki.
WAŻNE:
Prosimy o sprawdzanie zawartości przesyłki w obecności kuriera, w razie stwierdzenia uszkodzenia lub niezgodności o sporządzenie protokołu szkody w momencie doręczenia, który jest jedyna podstawą do złożenia reklamacji transportu lub niezgodności w dostawie, bez tak sporządzonego protokołu szkody ewentualna reklamacja nie zostanie rozpatrzona.
Przejdź do strony głównej































