Jak kupować w naszym sklepie?
1. Znajdź coś odpowiedniego dla siebie, wybrane produkty dodaj do koszyka.
Posługuj się w tym celu menu z lewej strony. Wybieraj
kategorie produktów, a następnie przeglądaj oferowane produkty. Czytaj dokładny opis produktu, staramy się umieszczać pełne opisy, dzięki którym łatwo zapoznasz się z wyrobem. Obejrzyj
dostępne zdjęcia, zapoznaj się z dodatkowymi
cechami produktów (dostępnymi kolorami), a także
opiniami innych klientów o produkcie.
Wybrane produkty
dodaj do koszyka (ikona koszyka lub przycisk 'Dodaj do koszyka'). Zawartość twojego koszyka jest cały czas widoczna w górnym prawym rogu. Możesz go przejrzeć, zmienić ilość produktów lub usunąć wybrane produkty. Być może masz jakieś pytania dotyczące wyrobu lub realizacji zamówienia. Nie obawiaj się zapytać naszego eksperta. Napisz do niego e-mail lub zadzwoń (to bardzo miła osoba) on wszystko wyjaśni, poradzi, pomoże wybrać.
Kupuj przez telefon!
W godzinach działania sklepu stacjonarnego od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00 oraz w soboty w godzinach 9:00 - 13:00 istnieje możliwość złożenia zamówienia przez telefon. W tym celu wystarczy zadzwonić na wybrany numer telefonu:
91 880 8080 i złożyć zamówienie u naszego doradcy techniczno-handlowego. Zamówienia składane telefoniczne wysyłane są za pobraniem.
2. Produkty wybrane. Co dalej?
Jeśli dodałeś do koszyka wszystkie produkty które chcesz zamówić naciśnij przycisk
Do kasy (w oknie Koszyk). Przejdziesz w ten sposób do procesu realizacji zamówienia.
3. Twoje dane - bardzo ważna rzecz.
Jeżeli jesteś
nowym klientem i nie masz jeszcze konta w naszym sklepie proponujemy je założyć (kliknij link
Nowy użytkownik w oknie Zaloguj się). Wypełnij formularz, nie zapomnij o adresie e-mail i telefonie abyśmy mogli się skontaktować w razie wątpliwości.
Posiadając konto w naszym sklepie będziesz informowany e-mailem o statusie realizacji swojego zamówienia (zamówienie przyjęte, wysłane, zrealizowane itp.). Masz także możliwość obejrzeć historię swoich zamówień, jeżeli dokonywałeś wcześniej zakupów w naszym sklepie. Będziesz także brał udział w programie rabatowym i programie Polecony – Nagrodzony.
Istnieje możliwość dokonania zakupu
bez zakładania konta w serwisie. W takim przypadku kliknij przycisk
Do kasy w oknie Koszyk, a następnie ponownie Do kasy w sekcji Zamówienie. Wpisz dane identyfikacyjne i adresowe. Wybierając tę opcję nie będziesz mógł śledzić statusu zamówienia ani przeglądać historii swoich zakupów, będziesz jednak informowany o statusie swojego zamówienia e-mailem.
4. Sposoby wysyłki.
W kolejnej sekcji "
Adres dostawy" w pierwszej części podany jest adres na który wyślemy zamówienie. Jeżeli jest on nieprawidłowy, lub chcesz wysłać przesyłkę na inny adres kliknij przycisk Zmień Adres i wypełnij formularz. Jeżeli dane są prawidłowe wybierz Sposób wysyłki zamówienia.
W sekcji
Dodaj komentarz do Zamówienia wstaw swój komentarz do zamówienia. Zazwyczaj podawane tu są dane związane z wysyłką, prośby o kontakt telefoniczny. Po dokonaniu wyboru wysyłki naciśnij przycisk Kontynuuj.
5. Informacje o Płatności.
W sekcji "Adres płatnika" w pierwszej części podany jest adres płatnika. Jeżeli jest on nieprawidłowy, kliknij przycisk Zmień Adres i wypełnij formularz. Jeżeli dane są prawidłowe
wybierz Sposób zapłaty. W zależności od wybranej wcześniej formy wysyłki dostępne są różne metody płatności.
6. Potwierdzenie Zamówienia.
Przeczytaj
REGULAMIN - to bardzo pożyteczny dokument. Dzięki niemu każdy wie na czym stoi.
Sprawdź wprowadzone dane
i potwierdź zamówienie. Jeżeli dokonałeś wyboru płatności elektronicznej Platnosci.pl zostaniesz przekierowany na stronę gdzie dokonasz płatności. Zamówienie zostało złożone (wyświetlona zostanie strona "
Twoje Zamówienie Zostało Przyjęte!".
I to już naprawdę wszystko. Teraz czekaj spokojnie na swoją przesyłkę. W razie jakichkolwiek wątpliwości pytaj nas, zadzwoń, napisz e-maila.
ZAPRASZAMY - załoga Szpring.pl